Διαδικτυακό Σεμινάριο για Εκπαιδευτικούς

«Διαμεσολάβηση στο Σχολικό Περιβάλλον: Εργαλεία και Τεχνικές»

Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όλων των ειδικοτήτων, καθώς και σε Κοινωνικούς Λειτουργούς σε Σχολεία.

Περιεχόμενο σεμιναρίου:

Ημερομηνία και Ώρα Σεμιναρίου

17 / 01 / 2024 στις 18:00 με 21:00

Περιορισμένος αριθμός θέσεων.

Μετά το τέλος του σεμιναρίου θα δοθεί στους συμμετέχοντες πρόσβαση, στον «Αναλυτικό Οδηγό για την εκπαίδευση μαθητών 9 – 15 ετών».

«Διαμεσολάβηση στο Σχολικό Περιβάλλον: Εργαλεία και Τεχνικές»

Είμαι πραγματικά ευγνώμων που όλο και περισσότερα σχολεία με καλούν να αναλάβω την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στη Σχολική Διαμεσολάβηση.

Τον τελευταίο καιρό ωστόσο δέχομαι μηνύματα από εκπαιδευτικούς που επιθυμούν μεμονωμένα να επιμορφωθούν, καθώς στο σχολείο που υπηρετούν δεν έχουν ακόμα αποφασίσει την εφαρμογή προγράμματος Σχολικής Διαμεσολάβησης.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όλων των ειδικοτήτων, καθώς και σε Κοινωνικούς Λειτουργούς σε Σχολεία.

Η ιδέα για το Διαδικτυακό Επιμορφωτικό Σεμινάριο για Εκπαιδευτικούς
«Διαμεσολάβηση στο Σχολικό Περιβάλλον : Εργαλεία και Τεχνικές», ήρθε μέσα από τα δικά σας μηνύματα και τις δικές σας προτάσεις.

Στο Διαδικτυακό Επιμορφωτικό Σεμινάριο για Εκπαιδευτικούς, το οποίο θα λάβει χώρα διαδικτυακά, την Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2024, θα δούμε αρχικά τον θεσμό της Διαμεσολάβησης και στη συνέχεια τη Σχολική Διαμεσολάβηση.

Θα αναλύσουμε το σκεπτικό, τους στόχους, τα βήματα και τα στάδια της εκπαίδευσης στη διαδικασία της διαμεσολάβησης. Τις τεχνικές της διαμεσολάβησης, καθώς και τις επικοινωνιακές δεξιότητες τις οποίες οι μαθητές κατακτούν μέσα από τη βιωματική μάθηση.

Το σεμινάριο είναι βασισμένο σε μεγάλο βαθμό στη βιωματική μάθηση. Η βιωματική μάθηση βοηθά τους μαθητές στην απόκτηση του κινήτρου για μάθηση με ευχάριστο τρόπο και συμμετοχή. Ως αποτέλεσμα αναπτύσσουν δεξιότητες, εξασκούνται στην ανάληψη ευθυνών, στην απόκτηση εμπιστοσύνης στις δυνάμεις τους και στην ανάπτυξη αλληλεγγύης με τους άλλους. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου θα δοθούν πολλά παραδείγματα δραστηριοτήτων ώστε οι εκπαιδευτικοί να δοκιμάσουν την εμπειρία της βιωματικής μάθησης.

Μετά το τέλος του σεμιναρίου θα δοθεί στους συμμετέχοντες πρόσβαση, στον «Αναλυτικό Οδηγό για την εκπαίδευση μαθητών 9 – 15 ετών». Ο οδηγός περιλαμβάνει προφορικές / βιωματικές και γραπτές ασκήσεις, παιχνίδια ρόλων, ομαδικά παιχνίδια, σενάρια επίλυσης προβλήματος καθώς και πρωτότυπα σενάρια για προσομοιώσεις διαμεσολάβησης. Κάθε ενότητα περιλαμβάνει μεγάλο αριθμό προτεινόμενων ασκήσεων και δραστηριοτήτων. Με τον τρόπο αυτό, ο εκπαιδευτικός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει τις κατάλληλες κάθε φορά δράσεις ανάλογα με την σύνθεση, την ηλικία των μαθητών αλλά και το προσδοκώμενο αποτέλεσμα. Ο εκπαιδευτικός που χρησιμοποιεί τον οδηγό μπορεί να ανακαλύπτει παραλλαγές, να προσαρμόζει, να διασκευάζει και να αλλάζει τις δραστηριότητες.

Επιπλέον, δύναται να προσθέτει στοιχεία από τη δική του προσωπικότητα, φαντασία, επιδεξιότητα και γνώση και μέσα από τις κατευθυντήριες γραμμές που δίνονται, να δημιουργεί κάτι καινούριο. Με αυτόν τον τρόπο, το “πείραγμα” της διαδικασίας των δραστηριοτήτων γίνεται αναπόσπαστο κομμάτι της μάθησης όχι μόνο των μαθητών μας αλλά κι εμάς των εκπαιδευτικών ωφελώντας πολύπλευρα τόσο τη διαδικασία, όσο και τα μέλη της.

Scroll to Top