Επιμορφώσεις σε Σχολεία
Ημερίδα με πρωτοβουλία των : 1ο και 2ο Δημοτικό Σχολείο Ν. Χαλκηδόνας, 2ο και 3ο Δημοτικό Σχολείο Ν. Φιλαδέλφειας και οι Σύλλογοι Γονέων.
23/04/2024
Μεγάλη τιμή και χαρά να είμαι προσκεκλημένη ομιλήτρια στην Ημερίδα με θέμα:
«Η Σχέση Σχολείου και Οικογένειας ως Γέφυρα Προστασίας Ενάντια στο Σχολικό Εκφοβισμό: Πως η Σχολική Διαμεσολάβηση Ενθαρρύνει την Συνεργασία και την Κοινωνική Συνοχή του Σχολικού Πλαισίου»
Επιμορφωτική Ημερίδα των Συμβούλων Εκπαίδευσης της Π.Ε. Ανατολικής Αττικής
28/11/2023
Ευχαριστώ για την πρόσκληση, ως ομιλήτρια, την Σύμβουλο Εκπαίδευσης της Π.Ε. Ανατολικής Αττικής, κα. Ρογάρη Γεωργία και την Διευθύντρια του 1ου Δ.Σ. Αρτέμιδος, κα Στουρνάρα Μαρία.
Θέμα της Ημερίδας «Βήματα αντιμετώπισης ανεπιθύμητων συμπεριφορών και διάχυση καλών πρακτικών συμπεριφοράς μεταξύ μαθητών/τριών»
Θέμα της Ημερίδας «Βήματα αντιμετώπισης ανεπιθύμητων συμπεριφορών και διάχυση καλών πρακτικών συμπεριφοράς μεταξύ μαθητών/τριών»
Δημοτικό Σχολείο Παλαιού Ψυχικού
23/05/2023
Ευχαριστώ θερμά για την πρόσκληση και τη φιλοξενία, την δασκάλα της Β’ τάξης δημοτικού σχολείου κα Εύη Γρηγοράτου.
Με τους μαθητές «παίξαμε» με τα συναισθήματά μας, τα αναγνωρίσαμε, τα νιώσαμε, τα αποδεχτήκαμε και στο τέλος.. τα ζωγραφίσαμε!!
Ένα πρώτο βήμα για να ακολουθήσει η εκπαίδευση στον ειρηνικό τρόπο επίλυσης διαφορών, στη Σχολική Διαμεσολάβηση!
Με τους μαθητές «παίξαμε» με τα συναισθήματά μας, τα αναγνωρίσαμε, τα νιώσαμε, τα αποδεχτήκαμε και στο τέλος.. τα ζωγραφίσαμε!!
Ένα πρώτο βήμα για να ακολουθήσει η εκπαίδευση στον ειρηνικό τρόπο επίλυσης διαφορών, στη Σχολική Διαμεσολάβηση!
4ο ΓΕΛ Καλαμάτας
12/02/2023
Την Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2023 είχα την χαρά να συνεργαστώ με την ομάδα μαθητών διαμεσολαβητών του 4ου Λυκείου Καλαμάτας. Οι μαθητές είχαν λάβει θεωρητική εκπαίδευση σχετικά με τη σχολική διαμεσολάβηση.
Στη συνάντησή μας, είδαμε τη διαδικασία της διαμεσολάβησης στο σχολείο, μέσα από πρακτική άσκηση δύο ολοκληρωμένων σεναρίων προσομοίωσης διεξαγωγής διαμεσολάβησης.
Στη συνάντησή μας, είδαμε τη διαδικασία της διαμεσολάβησης στο σχολείο, μέσα από πρακτική άσκηση δύο ολοκληρωμένων σεναρίων προσομοίωσης διεξαγωγής διαμεσολάβησης.